Polityka zwrotów


1. Produkty cyfrowe

  1. Przedmiotem sprzedaży w sklepie SpokojnaGłowa są produkty cyfrowe – e-booki dostarczane w formie pliku elektronicznego.
  2. Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta, Konsument traci prawo do odstąpienia od umowy w przypadku, gdy wyraził zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi (dostarczenie e-booka) przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i został poinformowany o utracie tego prawa.
  3. Złożenie zamówienia w sklepie oznacza wyrażenie zgody na natychmiastowe dostarczenie treści cyfrowych i akceptację braku prawa odstąpienia od umowy.


2. Reklamacje

  1. Klient ma prawo zgłosić reklamację w przypadku, gdy plik jest uszkodzony lub nie działa prawidłowo.
  2. Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: spokojna.glowa77@gmail.com .
  3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
  4. W przypadku uznania reklamacji Klient otrzyma nowy plik lub – jeżeli będzie to niemożliwe – zwrot płatności.


3. Kontakt

W sprawach dotyczących zwrotów i reklamacji prosimy o kontakt pod adresem e-mail: spokojna.glowa77@gmail.com .